Internationella Dansdagen:)

Ja då var det DansensDag ännu en gång:)
O idag var det Tankens Trädgård:) Vi 2or fick dansa o så var det prisutdelning till den/dom som vann med sin dikt osv:)
Gick hyfsat bra med tanke på att vi blev färdig med danserna igår:P Men d blev lite fel med ljudet på våran första dans, så vi tappade lite bort oss o d blev int så som d va tänkt. Men vi skötte det faktiskt riktigt snyggt tycker jag:)
Förrut då jag fortfarande bodde i Junis o dansade där så var 29 April en riktigt stor dag! Då hade vi alltid dansuppvisning och vi kämpade o slet dagarna innan för att det skulle bli så bra som möjligt:) Jäklar så roligt vi hade! Saknar d verkligen! Dom som bor kvar i Junis har dansuppvisning idag:) Min lillasyrra e med så det e bara o önska lycka till o hoppas på att det går bra:)




Hehe, jag som ballerina;)

Kommentarer
Postat av: Rocio

Åh gumman du e så vacker!!

Fy tusan vad jag saknar er!

Puss puss

2009-05-02 @ 20:46:50
URL: http://rockio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0