01.10

Klockan över ett, och jag ska upp till skolan imorgon:/
Jag har panik! Vet int hur jag ska klara av skolan, o nu när man e trött så brukar det vara extra jobbigt... Vill inte till skolan imorgon!!
Var ska jag hitta motivationen till att plugga?? Ngn som kan svara på det?
Har funderat på att prata med min mentor hur jag ska göra. Men vad hjälper det egentligen? Det är ju ändå jag själv som måste ta tag i pluggandet o försöka hitta energi till o göra d.
Just nu går jag bara till skolan för det är ett måste... Förrut gick jag till skolan och tyckte det var roligt, men det var nog senast i ettan som jag kände så. Allt är så annorlunda nu... Alla försvinner... Inget e som vanligt längre. Jag drar mig undan, flyr från allt.
Men det är ju inte alla dagar som det känns så förjävligt heller.
Skulle behöva en promenad just nu  med bra musik i öronen. Det hjälper verkligen när jag känner mig såhär.
Skiter i att det e natt o jag snart ska upp. Ska nu ta o göra iordning mig o sen träna lite styrka.

Vill resa bort för ett tag. Glömma skolan o bara få ha roligt! Skulle verkligen uppskattas just nu!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Kämpa på vännen, du har inte mycket kvar nu. Sen har du ett långt härligt lov när du slipper skiten :) Jag kanske inte finns på skolan, men jag finns ju kvar ändå. Hör av dig någon gång så hittar vi på nåt kul! Saknar dig! KRamar

2009-04-28 @ 21:38:40
URL: http://fuckyoudude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0