Ännu mera skolprat o en underbar vän!

 
 
Förra veckan hade vi terminens första innevecka på Ltu. Ena dagen var en heldag då vi först var på skolan hela dagen o sedan på kvällen gjorde vi ett studiebesök på en förskola i Luleå. Innan studiebesöket passade jag o denna underbara vän på att käka god thaimat o shoppade även loss på godishuset. Tänk vilken tur att jag fått lära känna en helt underbar vän via den här utbildningen! En som förstår "byaspråket" o "byahumorn" här i schtaan haha. Tack för att du är just du o alltid ger mig så himla bra energi!
 
Nästa vecka är sista veckan på terminens första kurs, sjuuuukt vad tiden går fort!
Känner mig så himla taggad på skolan just nu då man verkligen kan räkna ner kurserna, 6 kurser kvar sen är jag FÄRDIGUTBILDAD Förskollärare!! Tänk vad underbart att sen ha ett yrke! Jag har fortfarande listat ut om det är mitt drömyrke eller vad man nu ska kalla det, men jag trivs med det nu för tillfället o jag känner att det är det som är huvudsaken, att leva i nuet o att det känns bra. Barn gör verkligen inte den ena dagen lik den andra o det gör ju jobbet ännu mer spännande!

Kommentarer
Postat av: Henna

Älskade vän tack för dom fina orden! och jag är så tacksam för att jag fått dig som vän :) man blir så mycket rikare <3 och du vad ung du ser ut bredvid mig hehe fördelen med att ha mig som kompis haha älskar bilden!

2017-09-19 @ 15:08:08
URL: http://yogaochlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0