Varje litet steg är ett steg närmare målet

 
Bjuder på lite bilder från December 2016
 
Godmorgon Tisdag!
Känner mig en aning sliten o huvudet är ganska så mos. Helgen som varit blev en plugghelg för mig. Ibland är det skönt att man får möjlighet att ha det, men inte så smart egentligen när man ska plugga alla veckodagar också. Men jag lever på tanken att varenda liten uppgift som vi gör är ett steg närmare målet o då får det vara lite tuffare med plugget vissa perioder. Det är inte länge kvar på utbildningen o det känns både spännande samtidigt som det känns lite tråkigt.
Igår blev det en intensiv dag. Först plugg på morgonen/förmiddagen sedan blev det en del ärenden på stan. Alltid skönt att få göra bort ärenden. Fick lite tid över då karln var på ett möte så passade på att kika på rean som var på stan. Nu när vi inte bor i stan längre så går jag nästan aldrig på shoppingrundor. Bra för plånboken kan jag ju säga!  Det enda som fick följa med mig den här gången var ett nagellack, man kan aldrig ha för mycket nagellack haha. Jag utan nagellack är inte jag hehe.
Idag däremot blir det en lite lugnare dag. Bara plugg, mysa med kaninerna o sedan lite pyssel här hemma. Jag älskar att bara vara hemma o pyssla på, finns alltid någonting att göra. Däremot är det lite för tyst här hemma när inte barnen är hemma, en vecka går alldeles för fort... Men tur då att veckan utan barn också går lika fort så att dom kommer hem snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0