En välbehövlig förändring!

 
 
 
Kan ni förstå glädjen när min karl ger mig ett presentkort från han, barnen o hans familj för att jag klarat körkortet! Helt sjukt så överraskad jag blev! Jag fick då svar på varför han hela den veckan försökte få mig att låta han få klippa o färga mitt hår haha.
I flera års tid har jag sparat ut mitt hår då jag inte trodde att jag kunde få långt. Hade även sparat ut min naturliga hårfärg, var väl bara lite gamla slingor kvar i topparna. Men jag var så less! Innan jag fick så långt hår så tänkte jag att om man har långt så kan man göra värsta fina frisyrerna, men jo tjena, hur många ggr har jag ens använt plattången i mitt långa hår? Kan typ räkna det på två händer. Håret var så platt o sjukt svårt o få volym på när det bara hänger rakt ner o va tungt. När jag fick presentkortet bestämde jag mig för att nu jäklar ska det bli en förändring, o en förändring blev det. Klippte bort mer än 20cm o ville inte ha nån naturlig färg på håret då jag haft det i sååå många år. Jag är supernöjd med resultatet!
Utan dom fina runt omkring hade jag aldrig haft möjlighet att fixa håret just nu då man inte är jätte rik när man är student, tack så jätte mycket! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så galet snyggt blev det Bella :) <Det var dig välförtjänt tycker jag. <3

2016-05-18 @ 10:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0