Julafton, mellandagar och nyårsafton

 
 
 
 
Julen spenderades uppe i Tornedalen. Det var lite tveksamt om jag kunde följa med då vi har kaninerna, men tack vare snälla bybor som ställde upp med så kort varsel så kunde jag fira jul med vår lilla familj.
God mat, massa fina julklappar, super glada barn o underbara människor runt omkring. Kan inte annat än vara glad över att jag hittat en karl med en så fin familj.
Mellandagarna var riktigt slappa med sovmornar, bastu, pizza o lite utelek i -20, precis som det ska va.
Nyår firades hemma i huset med karln framför bingolotto med en god middag, massa gott o lite bubbel. Super mysigt! Pensionärer det är vad vi är. Men då ska ni veta hur skönt det är att vakna upp på nyårsdagen o må bra. Pojkarna stannade kvar uppe i norr o firade in det nya året där. Dom ville absolut inte följa med oss hem då vi skulle åka hem till kaninerna, så dom stannade kvar i en vecka till.
Jullovet är nu officiellt över för min del. Jag har årets första tenta på Tisdag så denna helg kommer att bestå av massa plugg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0