Pepparkaksbakning & Julmusik

 
 
 
 
I fredags slängde jag ihop en pepparkaksdeg som fick stå över natten. På lördag var den klar o jag o pojkarna började baka. Gjorde bara en halv sats deg, blev ganska mycket ändå o trodde inte att vi skulle baka upp allt. Men jajamänsan, all deg gick åt. Båda pojkarna satt över 2 timmar o bakade, super duktiga! Så mysigt att baka med dem, lyssna på julmusik o få lite julstämmning. Såna här stunder tänker jag alltid tillbaka på dem mysiga barndomsminnena jag o mina syskon har. Känner att ju äldre jag blir, speciellt nu när jag har barn så blir jag mer o mer lik min mamma, bara positivt! Jag vet hur mysigt jag tyckte det var när vi bakade, o såna minnen vill jag även ge till pojkarna. Pepparkaksbakning blir roligare om man har lite knasiga figurer också haha.

Kommentarer
Postat av: sanna

Alltså gulle dig! <3
Jag blir så glad när jag ser dom här bilderna! Du är verkligen en superduper tjej! :-*

2015-11-27 @ 11:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0