Tentaplugg & träningsvärk

 
Tenta nästa vecka på tisdag, så då vet ni hur mina dagar ser ut denna vecka. 
Inte länge kvar på denna termin, undrar ibland vars tiden tar vägen. För ett år sedan trodde jag inte att jag skulle plugga till Förskollärare. Men jag trivs med det, riktigt bra faktiskt!
 
Träningsvärken är på besök efter utegymmet och gårdagens pass på gymmet.
Har inte haft den bästa motivationen till träning de senaste veckorna, men sakta men säkert försöker jag hitta den igen. Vet att den finns där o jag börjar känna att den hittar tillbaka. Älskar träningsvärk, man känner att man tagit i ordentligt, gör ingenting att det gör lite ont. Eller jaa då min sambo ska jäklas och trycka på dom muskler som är alldeles ömma, då är inte träningsvärken så rolig att ha, haha.

Kommentarer
Postat av: Daniela Skoglund

Jag tycker också att träningsvärk kan vara en riktigt skön känsla :D

2015-05-30 @ 09:28:02
URL: http://danielasdagbok.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0