Intensiv vecka som skapat många fina minnen

 
Söndag idag o denna vecka har rusat förbi i super snabb fart.
Har haft fullt upp med plugg, syrrans flytt och även en resa upp till norr där vi varit på dop för systersonen.
Jag har suttit i bil ett x antal timmar denna helg o med en uppgift som ska vara klar idag så har jag fått plugga under bilresorna. Tycker om att ha mycket att göra, så länge man slipper stressa. Man njuter lite extra av dom dagar man sedan kan slappa o förtjäna det.
Men som sagt, idag ska en uppgift lämnas in så denna söndag består endast av plugg för min del. Joo denna vecka fick vi även veta resultatet på vår första tenta. Blev faktiskt riktigt överraskad o superglad när jag såg att jag fått det högsta betyget! Wiiiee!!! Lite nybörjar tur kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0