Snart är jullovet här!

 
Sitter framför datorn o lyssnar på julmusik samtidigt som jag pluggar.
Jag har tyvärr blivit sjuk, men just då är det väldigt smidigt att plugga på distans, även fast jag hellre hade sovit tills jag blir frisk. Karln har haft en långdragen förkylning i 2-3 veckor o jag trodde att jag hade klarat mig från det men inte då... Jag hoppas bara att min försvinner lite fortare.
 
Snart blir det julledigt för oss alla här hemma. Skönt!
Jag blir nog tyvärr den som kommer ha minst ledigt då vi har tenta den 12 Januari i den kurs som startade förra veckan och 2 uppgifter som ska göras o lämnas in. Känns ju lite surt, men men så är det ju att vara student.
Det är ju värt det i slutändan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0