Flyttkaos

 
Tisdag - Torsdag har vi haft innevecka på LTU. Alltid lika intressant och roligt att träffa klassen. Ännu roligare när jag har en av mina närmaste vänner som också går på LTU o bor på studentområdet, då hinner vi umgås.
 
Igår åkte jag däremot tidigt till vår andra grannstad för att flyttpacka. Syrran ska flytta till sin första egna lägenhet, en etta och därför var det på tiden att jag hämtar alla mina resterande saker. Innan jag åkte tänkte jag att det kommer gå fort då jag inte har så mycket saker, men det är när man samlar allt på ett ställe som man ser hur mycket det är. Min karl kom sedan och hämtade mig och sakerna med släp. Ni kan ju säkert gissa vad jag har att göra ihelg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0