Mörkret gör mig sömnig

Godmorgon!
Guu vad jag har sovit! Kom hem från jobbet igår kväll o la mig framför tvn för att se beck. Kommer inte ihåg när jag somna men vaknade kring midnatt o märkte att jag somnat. O medans jag o lillkatten sov så kommer jag ihåg att både hon o jag hoppade till av att det var något som föll ner i golvet, men jag har ingen aning om vad det kan ha varit. Somnade om iaf o vaknade sen vid 3tiden, då la jag mig i sängen o sov nu till 10.30. Förstår inte varför jag är så trött. Känner mig även så rastlös på något sätt.

Idag är jag iaf ledig o tänkte ta bussen till min gamla lägenhet för att hämta min cykel som står kvar där. Det är ju plussgrader ute så tänkte passa på att cykla dom 1,5milen hit in till stan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0