Cykeljäkeln är tillbaka lämnad!

Äntligen har jag fört tillbaka cykeln! Jag vägrar ha en cykel som går sönder efter knappt en månad. Dom började trillskas med att man måste skicka den på service 2 gånger innan man får tillbaka pengarna. Men dom såg nog hur bestämda jag o Sanna var över att jag inte ville ha den hör cykeln överhuvudtaget. Så vi hann inte ens bli elaka så fick jag pengarna tillbaka, nice! Har reserverat en cykel på Team sportia som har 3 växlar, lampor o korg o allt, så ska hämta den imorgon innan jobbet är det tänkt. Lite dyrare, men lätt värt om den håller flera år. Har haft otur med cyklar denna sommar, så nu får jag hålla tummarna på det bästa!
 
Vi gjorde även vårat andra pass på gymmet för denna vecka. Super skönt o det var ett riktigt ordentligt pass! Idag är en sån dag då jag bara känner hur mycket jag älskar att träna:)
Resten av dagen blir att bara vara hemma o göra måsten. Ska laga matlådor så jag har när jag börjar jobba igen imorgon efter några lediga dagar. Tänkte även hinna städa o rensa garderoben:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0