Byta gym?

Oj det var ett tag sedan jag skrev igen. Men har inte haft någon lust eller ork.
I Fredags så myste jag med Sanna hela kvällen:) Det blev pizza, prat o en massa fika. Vi kollade även på frisörskolor o planerade lite inför det, kollade koreografier på youtube som vi ska testa oss på o sist men inte minst fick jag äntligen min hår toppat:) Tack Sanna! Nu blir det bara att boka en tid för färgning hos frisören, inte lika dyrt som när man ska göra både och:) Men det blir nog i Februari.

Har jobbat annars resten av helgen, men idag är jag ledig igen. Så underbart skönt! Ska börja göra iordning mig inför dagen, diska o kanske tvätta lite kläder för senare idag ska jag o Sanna testa gymmet på Fitness 24/7. Ska bli spännande o skönt att äntligen träna igen:D Min gymkort på firskvårds går ut i veckan, så ska se om det finns något lite billigare alternativ, även fast jag trivs som fisken i vattnet. Synd att dom höjt priset. Men om inte Fitness är något som jag tycker om, då står jag kvar som stammis på Friskvårds:)
Haha vilket beslutsångest;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0