Syndar dag!

Trött o mätt!
Blev en syndar dag idag. Åt pizza till middag o köpte godis till mig o en tårta till christian. Vi tjejer har ju en gång i månaden man blir exttra sugen på något, så då har jag bestämt mig att 1 gång i månaden får jag unna mig godis OM jag vill. Tycker låter bra. Då kan det iaf inte gå överstyr:)

Nu ska jag stryka en skjorta som jag ska ha till jobbet imorgon. Ska först till praktiken fram till lunch o sedan kl 15 är det dags för jobb. Ska även fixa några papper ikväll så att jag kan skicka iväg det imorgon.

Förövrigt så har jag världens träningsvärk i börst o armar efter gårdagens träningspass, nice;)


Kommentarer
Postat av: Rocio

Haha vad gott det låter! Jag tycker absolut att du har rätt! Stor kram vännen!

2011-11-09 @ 02:00:32
URL: http://rockio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0