Nalle Puh & Heffaklumpen



Sitter här o äter frukost.

Den består av blåbär & vanilj yoghurt, nyponsoppa o en isglass. Gott? Nja, är så jäkla sugen på vanlig mat:P Men får vänta till nästa vecka på torsdag. Då får jag se om jag kan börja äte vanlig mat igen lite smått:) Känns jäkligt skönt i tungan efter att man sovit. Då har man inte behövt anstränga den något så att det gör ont. Älskling har sagt att han tycker att jag är söt när jag är tyst;) hehe:P
Vilar tungan ordentligt nu för sen så kommer min älskade mormor o moster hit för att kolla var jag o christian bor o hur det ser ut. Sen åker jag vidare på en liten släktträff med lite mer släkt:)

Vaknade kl 6 med älskling idag som skulle upp o jobba. Då började filmen Nalle Puh & Heffaklumpen på tv. Så söt film så jag var bara tvungen att se den:) Efter den somnade jag, hade lätt kunnat sova mer, men det får jag göra imorgon när det är lördag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0