Hemma i byyn



I Fredags kom jag o älskling hem till byn. Var i Luleå o shoppade o åt på Thai resturang medan vi väntade på bussbyte. blev bara två tub toppar från gina:) En massa studenter var det oxå. Blev nästan lite sorgsen när jag såg dom o tänkte tillbaka att för ett år sedan var det jag o min underbara klass som stod där...
Underbart väder har det varit länge. Men idag är det ca 9 grader o kaalllt... Uscha.. Älskling sitter på bussen hem nu, saknar han redan, blev så tomt nu när han for..<3

Smarta jag glömde även köpa en minneskortläsare hit till familjens dator. Har fotat en del med min nya systemkamera men kan inte ladda upp dom förrän jag är tillbaka i skeå. Så tills dess blir det väl lite gammla bilder.

Kommentarer
Postat av: Stefan Falkelind

Det är så skönt att studenten är över här. Jobbigt med alla dessa studenter som skriker och lever om.

2011-06-12 @ 11:24:48
URL: http://stefanfalkelind.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0