Dagens träning - 14 Januari

Idag gick det jäkligt bra på gymmet. Riktigt skönt må jag säga!:)

* Crosstrainer 20min

* Styrka 30min
(ben/rumpa, mage, rygg)

* Powerwalk 25min

Powerwalken kändes extremt mkt i rumpan o låren efter att jag körde ordentligt med styrkan idag. Men jäklar så skönt det är. När man kört ett ordentligt rump/ben pass så känns det som om allt blir fastare efter en gång, hehe;) Men så är ju tyvärr inte fallet, men det känns då jäkligt bra;)
Nu blir det inte gym förrän nästan vecka, men antingen imorgon eller på lördag så blir det ett pass på crosstrainern här hemma:)


Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Hej :) Jag har en dagensbloggtävling så det vore superkul om du ville vara med :) Det är bara att anmäla dig i inlägget här under :D

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/fredag-dagens-blogg-1.html#comment



2011-01-14 @ 21:18:32
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0