Nyårsafton



Ja jag tycker inte riktigt om nyårsafton. Alla har så höga förväntningar o det blir aldrig som man tänkt sig. Hade gärna firat denna dag med familjen. Men ikväll blir det fest:) Klänningen jag beställde ska jag skicka tillbaka. Klantig som jag är så hade jag råkat ta fel storlek. Smart! Så har beställt en ny nu i rätt storlek, får väl använda den vid något annat tillfälle. Så ska köra på en annan klänning ikväll. men det blir nog bra ändå:) Ikväll blir det iaf nyktert, ska bli skönt. Orkar inte ligga bakis imorgon när jag är ledig. Ska nog istället ta med kameran o fota lite:)

Har just stått på crossen en tund o nu ska jag hoppa in i duschen för att fixa mig inför kvällen!

Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0