Godmorgon snöflingor!

Ja det snöar ute. Är lite less på snö nu. Det har ju varit så fint väder dom 2 senaste dagarna, sol! Oj vad jag längtar tills solen kommer fram o börjar värma:)

Träningsvärken har välkomnat mig inatt. Känner mig lite som en gammal tant igen, stel o ont i benen. Men det ska bort genom att stretcha lite:) Känner av lite i högra benhinnan, borde verkligen köpa nya träningsskor, mina har blivit så slitna. Man får väl se om man får ngt sådant i julklapp, annars blir det att spara pengar till ett par nya:)

Sitter med inpackning i håret igen, gör det 2ggr/vecka. Längtar tills mitt hår har växt lite mer så jag kan få toppa det o klippa bort med slitet hår o så vill jag färga i en naturligt fin blond färg. För jag tycker inte om min utväxt som jag får o så har jag fått ganska mörkt naturligt hår så det ser ju lite konstigt ut, spec nu på vintern, på sommaren bleks min vanliga hårfärg så då ser det mkt bättre ut:)
Ska nog höra med mammsen o pappsen om dom kanske kan sponsra lite till en klippning o färgning i Januari, skulle vara så härligt:)

Kanske något sånt här?:)


Kommentarer
Postat av: Laila

hon har sjukt fint hår =)

2010-12-04 @ 16:34:04
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Hej.

Kul du är med i Dagens 5 Bloggare! :) Inlägget om vilka det blir kommer upp senare ikväll. Den avslutas kl.20. :)



Så ta en titt efter där någon gång :)

2010-12-04 @ 18:45:37
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka bloggar läser du?

2010-12-05 @ 12:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0