En lugn långhelg

 
 
 
Den här helgen blev en lugn långhelg. Jag var klar med allt plugg på matematikkursen i torsdags så jag unnade mig faktiskt en helt ledig fredag. Imorgon kör praktiken igång och då kommer det bli ganska intensivt så det kändes faktiskt skönt att bara få vara den här helgen.
Så vad har jag pysslat med då, ja det finns ju faktiskt alltid saker att göra hemma, speciellt när man bor i hus. Jag har fått nå fnatt att det ska rensas här hemma så det har jag hållt på med i helgen. Har än så länge en överfull ikeapåse med saker o ting som ska lämnas till röda korset, men än är jag inte klar.
Har även pysslat om kaninerna. Städat burarna, motionerat dom, borstat hårbollen o även hopptränat med båda. Så skönt att vara ute o pyssla med dom utan att ha bråttom att göra något annat.
Igår kväll blev det bastu med karln o sedan en bra film, Gone girl. Somnade först vid 3 inatt men ändå vaknade jag 9.30. Älskar att man vred tillbaka klockan inatt, annars hade man vaknat först 10.30 o jag får alltid lite panik när jag vaknar efter kl 10, då känns det som att hela dagen har försvunnit.
Nu ska jag njuta av sista dagen på den här helgen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0