Tilly 10år!

Igår fyllde vår älskade gammel gubbe hela 10år!
Det är alltså 10år sedan som Labolina födde 5 friska o välmående ungar.
Tilly har alltid haft mycket energi o det har han än idag även fast åldern har satt sina spår. När han var 3-4 veckor o han o hans syskon hade börjar skutta runt i buren hoppade han efter väggarna o fick glädjerus som jag aldrig sett tidigare. Vår lilla fotboll!
När han sedan blev tonåring bet han lillsyrran så hårt i handen så att hon fick åka in till vårdcentralen o få en stelkrampsspruta. Många tappade nog tilliten till han just då men jag förstod att det inte var illa menat. Jag har alltid litat på han, o även fast han har ett livligt temperament har vi ett band som ingen annan skulle kunna få.
Vi har haft många fighter, speciellt vid kloklippning. Det spelar ingen roll hur många gånger jag klippt klorna på han, han har aldrig tyckt om det. På 10år har han inte lärt sig att om han sitter still går det jätte fort. Nej istället ser man hans sura blick o så börjar han gnaga på kläderna o gräva i famnen, haha lillgubben.
Du är speciell lilla Tilly pojken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0