Eko, eko, eko...

 
Det har ekat tomt här ett bra tag men Juni har bjudit på bland annat studentfirande, hopptävling, skolavslutning, hotell vistelse med min lilla familj o midsommarfirande. En väldigt bra start på sommaren må jag säga!
Önskar bara att tiden kunde gå lite saktare, speciellt nu på sommaren. På fredag är det redan juli månad o på måndag nästa vecka börjar jag mitt heltidsjobb på 5 veckor på en förskola här i närheten. Innan det njuter jag av lite ledighet, välbehövligt efter mycket plugg o jobb. Nyttigt att bara vara även fast jag har lite svårt att slappna av, försöker lära mig det där att inte hela tiden tänka på saker som ska göras. Det är svårare än vad man tror, en sak i taget brukar fungera hyfsat bra i alla fall, så jag kör på det.
Igår skjutsade jag karln till tåget mot Göteborg. Nu ikväll har han varit på Bruce Springsteens konsert på Ullevi, hade också velat vara där! Fick bild därifrån o han stod inte långt från scenen, häftigt!
Nästa gång SKA jag med!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0