Kallt... o plugg på ltu

 
Igår vaknade vi till en utomhus temperatur på -34 grader. Mysigt...not!
Även fast näshåren frös fast direkt man klev utanför dörren så åkte jag med karln in till Luleå för att sitta på Ltu o plugga hela dagen. Det är så stor skillnad att sitta där o sitta hemma. Jag får så mycket gjort! Älskar att jag verkligen försöker hålla mina pluggtider som är 8-16. Alla kvällar o helger blir pluggfria om inte det är så att vi har något speciellt som till exempel tenta.
Det bästa med att sitta o plugga i Luleå är att jag har en av mina bästa vänner som bor o pluggar där. Så lunchrasten gick åt att prata med henne i ett tempo på 110 för att hinna uppdatera oss om allt innan vi ska åt varsitt håll igen.
Idag är det dags för kursstart i en ny kurs o jag har fått hem nästan alla böcker inför den. Nu blir det lite mer kaffe o fortsätta skriva på en uppgift innan det är dags för kursintro för att få veta vad den nya kursen innehåller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0