Första praktikperioden är avklarad!

 
Sist jag skrev här var dagen innan min 5 veckors praktik skulle dra igång.
Idag är det exakt en vecka sedan som jag hade praxisseminariumet där vi sammanfattade lite från vår praktikperiod. Nu har jag endast rapporten kvar att skriva sen är VFU 1 klar. Jag som trodde att det skulle bli 5 långsamma veckor men dem har bara susat förbi. Har varit roligt och lärorikt och det känns verkligen som att man tog ett stort kliv fram i utbildningen. Totalt har jag 1,5år kvar + 5 veckors praktik, det är ingenting!
Det känns självklart skönt, men samtidigt så trivs jag med att plugga och jag vet att jag kommer att sakna det den dan då jag är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0