Herr nyckelpiga

 
En söt liten nyckelpiga hittade in till balkongen i lördags när jag vårstädade. Har man sett en nyckelpiga då vet man att det är vår på riktigt!
 
Idag är det inte lika fint väder som det var ihelg, men det gör inte mig så mycket då jag ändå måste sitta inne o plugga. En förkylning har bosatt sig i min kropp och det var nog bara för att jag tänkte tanken förra veckan att jag har ju inte varit förkyld sen januari, där fick jag tillbaka.
En väldigt positiv nyhet fick jag även igår angående en skriftlig examinationsuppgift från förra kursen, jag fick högsta betyget! Det gjorde att man blev lite extra peppad på att plugga o fortsätta i samma stil.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0