Tidig morgon på en ledig dag

 
Att jag vaknar 6.30 en ledig dag o stiger upp redan efter kl 7 är ju helt sjukt! Men det känns jäkligt skönt må jag säga! Har börjat lägga mig tidigare o stiger då även upp tidigare såklart. Mår riktigt bra av det! Är ju roligare att göra saker medans det är ljust ute än att bara sitta o dega framför datorn långt in på sentimmarna o sen vara trött som ett as på jobbet eller känna sig seg o jävlig en hel dag då man är ledig. Så nä här är det nu andra bullar!
Inte för att jag gjort något speciellt nu på morgonen. Eftersom att jag äntligen är ledig efter 7 dagar så kände jag att en morgon i soffan med frukost, Mira o en kopp kaffe satt väldigt bra!
Nu ska jag dock göra mig klar för dagens ärenden, sedan får vi ju se vad det blir för träning idag, för träning blir det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0