Min fina lilla flicka!

 
Denna morgon har jag pratat nästan 3 timmar med min storasyster. Jaa vad skulle man göra utan sin underbara familj!
Känner mig lite rastlös faktiskt. Det enda jag har inplanerat idag är att träna med Sanna ikväll efter hon slutat jobba. Det känns skönt, ska köra rygg o bröst idag tänkte jag.
 
Var egentligen tänkt att jag skulle åka bort över helgen. Men imorse när jag gjorde mig klar så gick Mira på lådan väldigt ofta, 5ggr på 2 timmar. Redan igår så tyckte jag att hon gick väldigt tätt mellan gångerna. Efter att hon hade gått fjärde gången så tänkte jag att om hon går en femta gång så måste jag stanna hemma. O jovisst, hon gick en femte gång o det var bara o ringa veterinären på en gång. Kl 8 imorgon fick vi tid. Så får man hoppas på det bästa att det inte är något allvarligt. Min beeebis!
Eller vem vet, hon kanske bara var orolig över att jag skulle fara.
Katter är kloka djur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0