Tisdagens mående

Uppdatering om hur jag mår om nån är intresserad:P Har som inte så mycket annat att skriva om.
Sovit nästan hela dagen. Bara varit vaken o kollat på prinsessans dop o sen för att prata med några vänner. Var faktiskt hungrig på dan då jag skulle äta frukost o kan säga att jag har längtat efter mat! Så sjukt gott att kunna äta igen. Men det räckte med frukosten, nu har jag inte så mycket till matlust längre:P

Känner mig lite bättre idag också, men som sagt är kroppen väldigt utmattad. Direkt jag tänker att nuu ska jag hitta på något o göra, börjar med det tex diska så känner jag hur tröttheten kommer tillbaka o det är bara att lägga sig ner igen. Men det verkar ta sig iallafall:)

Måste bara säga hur gláaa jag är för min Sannas skull:D:D:D:D:D
Grattis gumman!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0