Inge jordgubbar o grädde på midsommar

Midsommarfirandet blev inte av för min del. Jobbade till kl 18 o sedan hade jag o Maggan tänkt handla nå kött o laga något gott o även jordgubbar o grädde som efterrätt, det är ju ett måste på midsommar. Haha, men vi hade inte tänkt så långt så vi hann aldrig handla:P Så jag vi tog det vi hittade hemma hos Maggan, köpte lite godis o la oss framför tvn (där jag sov i princip hela kvällen). Sedan gick vi o la oss redan just efter kl 12, men utvilade var vi då på morgonen:)
 
O så har det varit suuuper fint väder både igår o idag, o jag har ju oturen att jag jobbat hela dagarna. Ser heller inte ut som om denna värme kommer fortsätta... Synd:/
 
Men ikväll efter jobbet var iaf jag o Sanna jäkligt duktiga o tog oss ut på en springtur här runt hamn. Såå skönt, älskar att vara ute soliga sommarkvällar. Känslan är underbar!
 
Nu blir det att dunka lite musik, ta en dusch o sedan kanske ta o städa lite innan det är dags att sova:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0