Biljetter, födelsedagspresent o städning

Oj vilken morgon!
Vaknade kl 6 o satte mig direkt framför datorn. Kl 9.09 hade jag 3 VIP biljetter till Justin Biebers konsert den 23 April till mig, syrran o hennes kompis:) Oj så glad syrran blev! Jag trodde faktiskt inte att vi skulle få några biljetter, så blev lite smått överraskad. Efter det la jag mig för att sova igen, vaknade halv 2 o sitter här fortfarande i morgonrock.
 
Nu har jag äntligen beställt en födelsedagspresent till mig själv;) Hoppas bara att jag får den senast fredag så att jag kan öppna den på söndag då jag fyller år:) Självklart ska ni få veta sen vad det är för present.
 
Nu peppar jag upp mig med musik. Tänkte ta en dusch med inpackning av håret o sedan tänkte jag fara till Ica för att köpa lite städrengöring så hade jag tänkt ta o storstäda idag. Det är grått o trist ute, så en perfekt städdag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0