Jag har inte tid med detta nu...



Det blev en ordentlig brunch för min del idag. Kände på mig igår att jag håller på att bli förkyld o jajamänsan, lite värre idag. Så det blev en c-vitamin kickstart denna dag med kiwi o banan i en av mina breakfast skålar:) Orkar inte bli sjuk just nu, har inte tid med det! Som tur är så är jag iaf tillräckligt frisk för att ta mig till jobbet idag o jobba mina 5 timmar. Känner mig riktigt slut i kroppen så det kommer bli tufft, men jag kommer klara det. Ska vandra till ica innan jag tar mig till bussen, där ska jag köpa allt som finns att köpa mot förkylning. Nä inte riktigt, men typ strepsils, nässpray, c-vitamin , alvedon osv..

Krya på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0