Ute på skidor

Så skön lugn dag idag. Har bara varit ute o pysslat om hårbollarna. O sen blev det en powernap efter middagen o sedan klippning o färgning av lillsyrrans hår:) Känner mig extremt trött, tror det är för att jag verkligen slappnar av här. 

Tog inte med mig träningskläder hit hem, för jag tänkte ha lite uppehåll. Men igår var det ju så fint väder så jag kunde inte låta bli. När lillbororsan kom hem från skolan så drog han, jag o mamma ut på skidspåret i 50min. Kom tillbaka alldeles svettig med tanke på att jag hade bakhala skidor! Men ja, det var ju bra träning åteminstone:)

Nu ska jag fortsätta njuta av lugnet!

Kommentarer
Postat av: sara

snygg header :) kram

2012-02-25 @ 00:02:02
URL: http://nattstad.se/shansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0