Känner mig så sjukt peppad på livet idag:)


Då säger vi adjö till sockersuget!

Har haft en väldigt trevlig dag hittills:) Blev jobb på coop imorse, sedan vandrade jag vidare till Magnolia o Mattias. Blev bjuden på lunch o hade det trevligt:) Nätet på mobilerna gav upp där ett tag, då förstår man verkligen hur beroende man är av mobilerna, helt sjukt! Sedan kom Sanna en sväng o det var meningen att vi skulle o gymma, men ja tiden går fort när man har roligt, så det blev inge träning för oss idag. Jag känner mig alldeles för trött så det blir en vilodag idag, rätt skönt. Ska vara hemma hela kvällen, så jag passar på att städa o ska fixa någon god middag bara för att lyxa till det lite:) Blir något med räkor iaf.

Åhh vad jag längtar till sommaren o värme!! Känner mig bara så sjukt peppad på allt idag även fast jag är trött:D Det är nog musiken som gör mig så glad, o att jag har så underbara vänner:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0