Äntligen har jag sovit ut!



Oj vad jag sovit inatt. Somnade väldigt tidigt, gick o la mig redan efter kl 21. Kommer inte ihåg när jag somna men det gick väldigt fort kan jag då säga:P Sov ända fram till kl 12, så underbart skönt! Det behövdes efter flera nätters dålig sömn. Kan gissa att det kommer bli lite sömn denna natt bara för att jag sov ordentligt nu. Men ähh, sånt är livet:P

Jag är då så glad att jag har familjen o mina kära vänner! När jag vakna imorse så kändes det som om att det kommer att bli en dålig dag. Men efter lite snack med syrran o planer på att jag o fina Sanna ska på stan o sedan gymmet så kändes dagen ljusare. O musiken gör ju inte det sämre heller! Så nu ska jag njuta av livet:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur blev tatueringen ;)

2012-02-03 @ 04:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0