Så söt så att man smälter

Min beebis väckte mig imorse, somt tur var så var det bara ca 20 min innan väckarklockan ringde. Man kan ju inte bli arg på henne när hon är såhär söt;)
Sitter o dricker lite morgonkaffe o skriver ner vad som ska handlas. Är nämligen ledig idag o då är det alltid samma saker som måste göras. Laga matlådor, diska, tvätta kläder o städa:P Sedan har jag planer på att fara in till stan o shoppa med Emelie, ska bli såå trevligt!:) Efter det är det Make up stores clubkväll där jag hade tänkt fynda lite nytt smink, o troligtvis efter det blir vi ett gäng som ska fara o dansa zumba:) Så jag kommer ha fullt upp hela dagen, men det känns roligt att ha något vettigt att göra så man inte slösar bort en dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0