Min frisör är grym!





Nästan 4 timmar satt jag hos frisören idag:) Hade inte hunnit äta lunch eftersom att jag var tvungen att springa från jobbet för att hinna o så fick jag jäkligt ont i rumpan av att sitta så länge, men ack så värt! Nu har jag inte min fula utväxt kvar:) Sen på lördag så ska hon klippa bort allt det slitna, så ca 2cm vill hon ta (!!), jag kommer typ vara korthårig efter det:/ Men hellre ett kortare o friskt hår än längre o slitet. O lika bra att klippa bort det nu så jag blir av med det någon gån o kan fortsätta sköta om mitt hår o spara ut det:)
Eftersom att jag har så slitna toppar så tar dom åt sig lätt av produkter som är blå/lila. SÅ mina toppar är lite gråsassiga nu, men som tur är så försvinner det ju efter man duschat:)
Är sjukt jäkligt nöjd, känns så skönt att vara ordentligt blond igen:)
Måste bara säga att min frisör är grym! O jag ska hålla både tummar o tår för henne på lördag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0