Godmorgon härliga lördag!



Var på 3ornas dansföreställning igår, o jag måste bara säga att ni var grymt duktiga o har gjort ett fantastiskt jobb! Satt där o kollade o kände hur det började rycka i benen, jag vill oxå dansa!!! Guu vad jag saknar dansen...

Känner mig annars rätt så trött idag. Har varit en intensiv vecka som vanligt. Nästa vecka blir väl desamma. Det blir jobb, sjukgymnasten, träning, frisören, plugg osv... Längtar inte till sjukgymnasten. Tänk så säger hon att jag måste ta det lugnt med träningen, då vette fan vad jag gör... Men men, så länge foten blir bra någon gång så är det väl värt det.
Nu ska jag börja göra iordning mig inför denna dag, och jag börjar med duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0