Måndag igen



Måndag, ny vecka!
Känns lite jobbigt. Men det är väl bara att bita ihop. Ser redan fram emot helgen. Har börjat fundera på klädsen till midsommar. Blir antingen någon av mina klänningar som jag har eller så ska jag inhandla en ny:) Får se hur det blir. Jag hoppas då verkligen att det blir bra väder!

Ska snart ta bussen in till stan. Blir iaf gym, sen vet jag inte om det blir jobb eller inte. Skulle behövas, så jag hoppas.
Känner mig helt slut i kroppen idag. Inatt kunde jag knappt sova, tror jag har vätskebrist. Har knappt druckit något dom senaste dagarna (vet ej varför), så inatt när vi skulle sova fick jag huvudvärk, illamående o så trött o ont i kroppen. Idag känns det lite bättre. Ska dricka mycket idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0