Söndags seg



Söndags seg
som vanligt. Är så varmt att sova om nätterna så vaknade redan kl 7 o var vaken till halv 9, sen somna jag o vaknade först vid 12. Skönt att sova, för sen blir det jobb mån, tis, tors o fredag.
I fredags blev det först förfest hos min fina vän, hade det riktigt trevligt:) Sedan blev det trästocks.
Igår var jag o dansade stripaerobics för första gången, fick vara med på en möhippa som lärling så att jag vet vad jag ger mig in på hehe:) Det var riktigt roligt! Fick mer tips om hur man lägger upp ett pass så nu ska jag börja fixa mina pass. Till veckan får jag troligtvis nyckel så att jag kan vara där i salen o träna. Så när man får lönen blir det direkt att införskaffa sig nya träningsskor o en till sportbh. Sedan även dansbyxor o linnen. Älskar att köpa träningskläder, synd bara att det ska vara så dyrt. Men ahhh så peppad jag är!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0