En burk soltorkade tomater i golvet..

Oj vad trött jag har varit hela dagen. Jag kan då säga att när man har jobb så uppskattar man helgerna mycket mer än om man har typ "lov" varje dag. Kände imorse redan när vi vaknade kl 6 att jag längtar till lördag så jag får sova länge.

Jobbade iaf imorse. Gick helt okej. Lite dåligt humör o så blev det inte bättre när jag tappade men burk med soltorkade tomater i golvet. Det var bara att hämta massa papper o torka upp allt.

For sedan till gymmet  tränade. Gick riktigt bra! Tränade i 40 min rygg, mage, triceps o ytterst lite bröst. Tränar bara bröstmusklerna lite så att mina bröst inte ska försvinna. Längtar tills jag kan börja träna kondition igen så att fettet får brännas bort ordentligt;)

Nä nu ska jag fortsätta ge kärlek till lillkatten som sitter i min famn o spinner så sött:)
Sen hoppa in i duschen o göra iordning sig för kvällen:)


Bild från google


Trackback
RSS 2.0