Tillökning:)



Det känns som om denna dag har varit hur lång som helst. Vaknade redan halv sju o tog bussen int ill stan 7.20. Hämtade min lillasysters lilla hamster som jag tingat åt henne. Oj så söt liten prick!:) O så snäll, inte alls rädd efter en lång bussresa o att komma till nya händer. Jag tror syrran kommer blir riktigt nöjd över honom:)
Mira var rädd när hon såg att något rörde sig i den lilla reseburen, men jäklar så nyfiken hon vart sen. Så Nu bor lilla hamstern på en högre höjd så inte Mira kan få tag på honom:)

Gjorde just lite lunch, tonfisk röra. Älskling tog en portion o när han ätit klart sa han"Åhh så gott!" o så ylade han som en varg, haha xD Jag kan då säga att jag blivit mycket duktigare på att laga mat sen vi flyttat ihop. När man bodde själv orkade man inte anstränga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0