Nu är spelet igång



Första dagen på utbildningen då. Jag vet inte vad jag ska säga ännu. Hade bara 2 timmar information idag. Imorgon blir det från 10-16. Då ska vi presentera oss osv. Jag trodde att det mest skulle vara ungdommar. Men idag var vi bara 3 st i min ålder, alla andra var mellan 30-50. Så får se hur det här kommer att gå. Blir även mycket grupparbeten/redovisningar, sånt som jag älskar (not!). Men det är väl bara att bita ihop i 10 veckor o sedan blir det 5 veckor praktik.

Har bara hunnit komma hem idag, lagat middag, ätit o diskat o sett Unga mödrar. Nu har jag tänkt jobba lite på ett av mina kommande pass o sedan blir det troligtvis Svenska Hollywood fruar:D haha älskar det programmet:) Medan har jag tänkt stå på crossen:)

Klänningen från Nelly är på väg:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0