Snart är läxorna färdiga!:)

Det här är sista kvällen som jag sitter och pluggar till något på gymnasiet, för sen är det faktiskt slut med läxor för min del och nu är det bara 2 veckor kvar till studenten! För mig blir det endast 7 dagar i skolan eftersom jag ska hem en sväng för att fixa håret hos frissan:) Känns riktigt bra! Det ska bli så skönt med sommar sen, jag ska njuta för fullt och andas in den friska sommarluften.

Var även idag till stan för att fixa lite grejer. Fixade godkännandet på kopian till nyckel, så nästa vecka ska jag gå till dom som kopierar nycklar. Känns skönt att det snart är fixat:) Var även till arbetsförmedlingen en stund och pratade om hur jag ska göra efter studenten med jobb osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0