!!

Great! Jag har typ gjort av med hela studiebidraget! Hur fan lyckas man på typ 4 dagar?! Jag e fan extrem... Kan ju säga att jag e på jävligt dåligt humör o just nu vill jag bara gräva ner mig själv. Blir ingen klippning denna vecka o inte heller beställa kläder. Blir någon anna gång, om jag någonsin får pengar över till det vill säga...
Orkar inte göra provet i skolan imorgon, vet inte ens om jag orkar gå till skolan över huvudtaget. Har fortfarande arbeten som ska skrivas o vara inlämnade innan fredag, så det är bara o sätta sig o plugga. Japp jag vet att jag klagar, men här har jag all rätt till det.

Ja men ska sätta igång med att skriva på svenskan, sen hoppas jag att söta Emelie kan vara snäll o färga mitt hår:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0