Dagens träning - 2 December!

*Crosstrainer 35min

*Styrka amrar


Idag kände jag inte för att fara till gymmet, så det blev ett träningpass här hemma istället:) Det är riktigt skönt ibland:)
Blev ingen köttfärslimpa till middag, gjorde köttfärsbiffar istället. Går mkt fortare. O städningen får jag ta imorgon, det är ändå inte så jätte mkt så:)

Jag märker verkligen en STOR skillnad på min kondition o styrka. Speciellt så ser jag en stor framgång på min crosstrainer. När jag köpte den förra året i Jauari/Februari så orkade jag bara 5 min. Den är väldigt tung om man jämför med dom på gymmet. Sedan ökade jag succesivt med 5min när jag kände att jag klarade mer. Ville inte lägga för höga mål på en gång, då är det lätt hänt att man blir less. Nu har jag målet att köra 35min varje gång, o jag orkar lätt mer. Så jag rekommenderar verkligen en Crosstrainer:)

Märker även en skillnad på styrkan i armarna. Fick 2kg hantlar av föräldrarna i 19års present den 5 Augusti, då var dom helt okej. Nu är dom nästan för lätta o på gymmet kör jag alltid med 3kg, 4kg eller 5kg, beror på vilken sorts övning o muskelgrupp det är. Men 2kg funkar bra att ha här hemma:)
Så jäkla skönt när man börjar känna att träningen verkligen ger;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0