13/4 - Tisdag

Duetten är i full gång, tror att det kommer bli riktigt bra:) Har kommit igång bra och hunnit långt. Kan tänka mig att imorgon blir vi nog helt färdig med den:)

Jag i syrran gick även en stan på stund idag o shoppade.
Ida hittade ett par fina ljusa jeansleggins, själv hittade jag bara ett par trosor som var på rea för typ 25 spänn:P Värt:)

Även denna kväll går åt till pluggandet. Känns lite tråkigt att jag o syrran inte hinner göra så mkt, hade tex fara o simma ngn dag, men det kommer vi nog tyvärr inte hinna med pga mina läxor:/
Nej nu blir det att fortsätta med läxläsningen en stund till innan man sen ska hoppa i säng o se vad morgondagen har att erbjuda. Ingen avancerad dans på morgonen så det blir sovmorgon, skönt:)

Om min lilla Cajsa hade levt hade hon blivit hela 6 år idag<3



Natti!
Trackback
RSS 2.0