Onsdag 14/10

Då var det kväll igen.

Igår dansade jag mitt solo inför klassen. Gick väl bra förutom att jag fick blackout o var tvungen att börja om en gång. Men ähh, sånt händer alla ngn gång:)

Igår fick jag även min andra behandling hos sjukgymnasten. Jag har 3st kotor i ryggraden (kota 3, 4 o 5) som är stela lr vad man ska kalla det. Så när sjukgymnasten behandlar dom så får jag först massage för att mjuka upp dom, sen knäcker han till ordentligt. Riktigt skönt att det för stunden känns riktigt bra i ryggen.
Men på kvällen kändes det då inte så skönt. Var öm i hela ryggen o det ilade ända ner till ländryggen. Så kan ju säga att jag sov dåligt förra natten:/
Jag forsätter med mina övningar o hoppas på att det blivit ännu ett snäpp bättre till nästa behandling:)

Prov imorgon i Samhälls, Riksdagen, Regeringen o Kommuner
Får se hur det kommer gå:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0