Minnen...

Lyssnar på Carola - Himlen i min famn o har på tända ljus
Helt sjukt så mng minnen den ger. Alla stunder kring jul då jag gick i Junis skola. Längtar faktiskt tillbaka till den skolan, trodde aldrig jag skulle göra det. Ifall min vrist är bra så ska jag åka dit o dansa när dom har julfesten. Ska då dansa mitt solo som jag gjorde här för ngr veckor sedan. Ska jobba lite till på den bara. Blev riktigt nöjd med den, o vill att mina föräldrar ska få se hur jag utvecklats sen jag gick i Junis skola.

Vem har väckt den rädslan, som lät ditt hjärta gråta? 
Varför tar din hand så hårt ett grepp om mammas hår?
Runt oss dansar skuggor, nu är ängeln borta
han sa så mycket vackert, mycket mer än jag förstår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0