Fredag 6/11



Ny dag igen.

O ännu en morgon knappade jag in mitt personnummer till rösten i telefonen, så det blir o vara hemma idag. Jag e trött, sjukt trött, o så känner jag att jag har mkt att göra här hemma så skolan får komma i andra hand, som oftast. Inte bra, men så e det.

Mitt ben, lr vrist rättare sagt e inte alls bra. Försökte dansa igår på lektionen men det gick inte:( Får se hur länge det här kommer sitta i. Det e väl en vrickning eller ngt liknande.

Var även hos sjukgymnasten igår o körde mitt pass oå gymmet där. Fick även en till behandling. SKa fortsätta gå dit o träna nu ngr veckor framöver o sen får man se resultatet. Jag hoppas verkligen att det här kommer hjälpa:)

Nu ska jag börja fixa lite saker här i lägenheten. Måste sen även gå till coop en sväng för mina små Gebisar behöver mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0